czwartek, 21 czerwca 2012

Niespodziewany problem Majki…


W minioną sobotę po raz kolejny byłyśmy w Gralewia, tym razem na treningu agility z Marysią Pajzderską. Jednak nie będę pisać o treningu, bo przebiegł całkiem sprawnie, bez żadnych nieprzewidzianych sytuacji. No może poza tym, że Majka nie chciała przebiec przez tunel, który leżał pod palisadą, ale z takim ułożeniem miała do czynienia pierwszy raz, więc ją rozumiem. Po kilku próbach przebiegała przez niego jakby nigdy nie miała z tym problemów.
Gdy jechałam na ten trening postanowiłam sobie wytestować problem Majki z jakim ostatnio zaczęłyśmy się borykać. Majka jak jest na smyczy szczeka na inne psy i wyrywa się do nich, gdy odpinam ją ze smyczy jest grzecznym ułożonym pieskiem. O tyle jest to dziwne, że nigdy nie miałam z nią takich problemów… Zawsze ciągnęła do innych psów, ale nigdy nie szczekała. Teraz pomimo tego, że jej zachowanie to raczej nie agresja tylko chęć zabawy, zaczepienie to niektóre psy reagują na to agresywnie i wcale im się nie dziwie… Ale najważniejsze, że sprawdziłam, że problem leży gdy Maj jest na smyczy, także teraz postaram się nad tym popracować. Na spacerach już nie pozwalam jej reagować na inne psy gdy jest na smyczy, ale na razie z daleka, na kontakt łopatka w łopatkę przyjdzie jeszcze czas ;)
Fotki z treningu : )
Zrobione przez Darię Sobolską

I Klaudię Burzyńską

No i jeszcze dodam, że byliśmy z Majką w poniedziałek nad jeziorem i pływaliśmy łódką. Obie robiłyśmy to pierwszy raz, więc myślałam, że będzie się bała, ale przyznaje, że to ja się bałam.  Majka biegała po łódce i żadne fale nie były jej straszne :D 
Przepraszam za jakość zdjęć, ale to była wyprawa na spontanie, więc telefonem robiłam...
Sprzątaj, sprzątaj, bo ja chce już płynąć! ;)




2 komentarze:

  1. Majka ma niesamowite umaszczenie, niepowtarzalne :)
    Zastanawiałaś się, czy szczekanie nie wzięło się z dużego pobudzenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm jest to całkiem prawdopodobne, bo najczęściej zachowuje się tak gdy wchodzimy na torek i mija się z innym psem. Wtedy jest bardzo pobudzona, ponieważ wie co za chwilę będzie robić. No i na samym początku spaceru, wtedy też jest podekscytowana...

      Usuń