sobota, 16 czerwca 2012

Seminarium agility z Olgą w Gralewie

Zeszły weekend (9-10 czerwiec) spędziłyśmy w Gralewie u Ady Bruzdewicz gdzie uczestniczyłyśmy w seminarium z Olgą Kwiecień-Maniewską. Pomimo tego, że większość uczestników było o wiele bardziej zaawansowanych, więc odbiegałyśmy od reszty, to było to chyba najbardziej owocne seminarium z wszystkich, na których do tej pory byłyśmy. Dostałam dużo wskazówek jak uczyć Majkę pewnych rzeczy "na sucho" gdy nie mamy dostępu do torku, oraz jak uczyć takich przeszkód jak huśtawka czy slalom. Ogólnie to Olga przekazywała tyle wiadomości, że po powrocie w niedziele, usiadłam i spisałam wszystko w zeszycie, żeby mi nic nie umknęło. Teraz zostało mi tylko (albo aż) znaleźć tyle czasu, żebyśmy tego wszystkiego się nauczyły. 
A oto kilka fotek z seminarium wykonanych przez Darię Sobolską:





I na koniec najpiękniejsze zdjęcie Majeczynego kitajca <kocham>






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz