środa, 6 czerwca 2012

Warsztaty Klikerowo - Sportowe II


Dawno nas tu nie było, ale ostatnie tygodnie to był dla mnie istny szał. Dwie przeprowadzki w ciągu 3 tygodni to za dużo nawet dla nas, żyjących praktycznie cały czas na walizkach :D Do tego przez pewien czas nie miałam dostępu do internetu, tylko w telefonie…
Mamy w związku z tym sporo zaległości, które stopniowo postaram się uzupełnić.
W weekend 19-20 maja po raz kolejny odwiedziłyśmy Annówkę. Dopiero jak się drugi raz pojedzie na cykliczne szkolenie, widać jakie psiak robi postępy :) i muszę powiedzieć, że jej chęć do pracy i skupianie na mnie (nad czym ostatnio dużo pracowałam) od ostatnich zajęć poprawiły się bardzo. 
Muszę też przyznać, że moje uczenie stref na pufie przyniosło całkiem dobre rezultaty. Myślałam, że gdy przeniosę to na tor, nie będzie wiedziała o co chodzi, ale po raz kolejny okazuje się, że mój pies jest mądrzejszy niż mi się wydaje.
Innym naszym warsztatowym sukcesem było nauczenie się w godzinę wskakiwania na plecy. Wcześniej uczyłam ją z pomocnikiem, ale nie przynosiło to rezultatów, w końcu dałam za wygraną. Jednak po kilku wskazówkach Wandy, Majka WSKAKUJE MI NA PLECY! Co prawda na razie jak kucam, ale najważniejsze, że w ogóle nie ma oporów przed wskoczeniem, nad wysokością jeszcze popracujemy ;)
Dostałam też kilka wskazówek dotyczących świadomości zadu, no więc zostało nam tylko brać się za naukę :D 

A tutaj warsztatowy filmik 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz